Facebook opslag

For dig som ikke er på FB!

Jubiiiii, vi har åbent igen i aften for medlemmer fra kl. 19-23! Vi glæder os lige så meget som denne lille hund 😍 Vi seeees 🏳️‍⚧️🤩🏳️‍🌈❤️🌈👏🏾 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Helloooo, vi har åbent i aften fra kl. 19-23 og glæder os til at se jer alle 😘🏳️‍⚧️❤️🏳️‍🌈❤️Kig forbi til hygge og hejsa 🌈 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Der er snart Open mic-night på Sappho ✨️ Fredag den 19. juni kl. 19 går det løs.Skal du med til en særlig aften? 😘🏳️‍⚧️🥰🏳️‍🌈🕺🎉 ... See MoreSee Less
View on Facebook
Tak for en skøn dag i går, venner ❤️🏳️‍🌈😘🏳️‍⚧️☀️ Vi håber, at I alle havde en lige så god dag, som vi. Tak til alle jer, der gik med i paraden og kom forbi os i Mejlgade 😘 ... See MoreSee Less
View on Facebook